Strony Internetowe dla Kancelarii Prawnych
Jak zamówić gotową stronę internetową?
Dlaczego nasza oferta?
- Strony dla małej, średniej i dużej kancelarii
- Intuicyjna nawigacja
- Tematyczny deisgn
- Strony zoptymalizowana pod urządzenia mobilne
- Możliwość domówienia opcjonalnych zakładek
- Szybki czas realizacji z Twoim minimalnym udziałem
Zakładki
- Kontakt
- Zespół/Partnerzy
- Specjalizacje
- Cennik
- Blog (opcjonalnie)
- Oddziały/Filie (opcjonalnie)
- Referencje/Opinie (opcjonalnie)
Jak zamówić stronę jeżeli posiadasz stronę, ale chcesz ją zmienić?
Etap 1
- Wybierz i opłać jeden z interesujących Cię szablonów strony kancelarii – Centauri, Alpha lub Company lub prześlij nam informację odnośnie projektu indywidualnego a dokonamy wyceny.
- Prześlij na nasz adres emailowy biuro@mecenasiwsieci.pl następujące informacje:
- Adres Twojej starej strony WWW (Z Twojej starej strony pobierzemy wszystkie informacje odnośnie Twojej kancelarii w celu przeniesieniu ich na nowy szablon)
- Dane do logowania na hosting WWW na którym utrzymywana jest Twoja aktualna strona internetowa (dane te są potrzebne do wgrania nowego szablonu Twojej strony na serwer www)
- Dodatkowe i brakujące informacje odnośnie działalności Twojej kancelarii, których nie ma na Twojej starej stronie www.
Etap 2
- Po przyjęciu zamówienia na Twoją stronę sprawdzimy czy posiadamy już wszystkie informacje żeby rozpocząć pracę. Jeżeli tak to strona w ciągu 7 dni zostanie przygotowana. W przypadku gdyby brakowało nam jakiś informacji skontaktujemy się z Tobą drogą mailową z prośbą o udostępnienie niezbędnych danych.
- Po przygotowaniu strony otrzymasz od nas wiadomość mailową z informacją, że Twoja strona jest gotowa do odbioru. Po otrzymaniu tej informacji sprawdź wejdź na swoją nową stronę www i sprawdź czy wszystkie elementy odpowiadają Twoim oczekiwaniom.
- Jeżeli wszystko jest w porządku potwierdź odbiór strony wysyłając do nas krótką wiadomość email – dzięki temu będziemy mogli oznaczyć zamówienie jako sfinalizowane. Jeżeli chcesz wprowadzić jakieś zmiany na swojej nowej stronie internetowej prześlij nam listę elementów które należy zmodyfikować. Po wprowadzeniu zmian ponownie otrzymasz wiadomość mailową z prośbą o odbiór strony internetowej. Po potwierdzeniu odbioru uznajemy zamówienie za sfinalizowane i oznaczamy je jako ukończone.
Jak zamówić stronę jeżeli Twoja kancelaria nie ma jeszcze strony?
Etap 1
- Wybierz i opłać jeden z interesujących Cię szablonów strony kancelarii – Centauri, Alpha lub Company lub prześlij nam informację odnośnie projektu indywidualnego a dokonamy wyceny.
- Prześlij na nasz adres emailowy biuro@mecenasiwsieci.pl następujące informacje:
- Czy posiadasz już domenę internetową? Jeżeli nie – prześlemy Ci kilka propozycji domen internetowych i dokładną instrukcję jak dokonać zakupu domeny internetowej i w jaki sposób skonfigurować adresy DNS.
- Czy posiadasz już hosting www? Jeżeli nie to prześlemy Ci informację jak i gdzie kupić hosting www. Po zakupieniu hostingu będziemy potrzebowali od Ciebie danych do logowania na hosting www w celu wgrania na hosting wszystkich plików Twojej nowej strony internetowej.
- Wszystkie informacje odnośnie prowadzonej przez Ciebie działalności niezbędne do stworzenia strony internetowej czyli np: Imiona i nazwiska prawników, pracowników, zdjęcia, opisy stanowisk prawników i pracowników (wykształcenie, doświadczenie), dane firmowe, numery telefonów, adresy email, listę specjalizacji itd.
Etap 2
- Po przyjęciu zamówienia na Twoją stronę sprawdzimy czy posiadamy już wszystkie informacje żeby rozpocząć pracę. Jeżeli tak to strona w ciągu 7 dni zostanie przygotowana. W przypadku gdyby brakowało nam jakiś informacji skontaktujemy się z Tobą drogą mailową z prośbą o udostępnienie niezbędnych danych.
- Po przygotowaniu strony otrzymasz od nas wiadomość mailową z informacją, że Twoja strona jest gotowa do odbioru. Po otrzymaniu tej informacji sprawdź wejdź na swoją nową stronę www i sprawdź czy wszystkie elementy odpowiadają Twoim oczekiwaniom.
- Jeżeli wszystko jest w porządku potwierdź odbiór strony wysyłając do nas krótką wiadomość email – dzięki temu będziemy mogli oznaczyć zamówienie jako sfinalizowane. Jeżeli chcesz wprowadzić jakieś zmiany na swojej nowej stronie internetowej prześlij nam listę elementów które należy zmodyfikować. Po wprowadzeniu zmian ponownie otrzymasz wiadomość mailową z prośbą o odbiór strony internetowej. Po potwierdzeniu odbioru uznajemy zamówienie za sfinalizowane i oznaczamy je jako ukończone.